Buitenlandse stage Marbella #1

Goedemorgen! Al eerder vertelde ik jullie over de buitenlandse stage die ik ga lopen en gisteren was het dan eindelijk zover, ons vertrek naar Marbella! Van tevoren hadden we alles al geregeld. Denk hierbij aan het huren van een appartement, het regelen van verzekeringen en zelfs het maken van een inpaklijst! Toch is het best gek als het moment dan eindelijk daar is. Je werkt er zo lang naartoe ♥

Ik reed met mijn ouders en broertje naar Schiphol en meette daar Joep en zijn ouders. We hadden onze vlucht geboekt om 7.40, maar zoals jullie dat misschien wel gewend zijn moet je natuurlijk veel eerder aanwezig zijn op het vliegveld. Voor mij was het de eerste keer dat ik ging vliegen en als ik heel eerlijk ben was ik daar best zenuwachtig over. Natuurlijk is alles gewoon goedgekomen en viel het me echt mee!

Eenmaal aangekomen op Malaga werden we opgehaald met de auto en naar ons appartement in Marbella gebracht. Dit hadden we geregeld via degene waarvan we het appartement huren. Super fijn! Hieronder een foto van ons uitzicht. Zo hebben jullie een beetje een idee van waar we de komende tijd op uit kijken!

Na aankomst in het appartement gebruikten we de rest van de dag voornamelijk om onze koffers uit te pakken en de omgeving te verkennen. Je kent het vast wel van vakantie, aankomen in een lege caravan, tent of huisje. De boodschappen konden we vandaag pas doen, omdat de winkels hier op zondag dicht zijn.

Ook zijn we vandaag even langs geweest bij de winkel waar we de komende weken stage gaan lopen. Gewoon om elkaar alvast even te ontmoeten voordat we beginnen. En dan begint het morgen allemaal echt! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!